SABBIA D'ORO

Recentebeoordeling


4 sterren uit 2065 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Sabbia d'oro. Meer weten? Ontdek meer

24 jun 2026 om 20:40 Was volkomen kut. Volkomen gestoorde bezorger wilde/kon eerst niet aanbellen. Dus ik maar naar buiten. En hij overhandigde mij meewarig met zijn hoofd schuddend uiteindelijk de pizza: "8 km for a calzone". Niks "Eet smakelijk, meneer" of zo. Absurd.
21 jun 2026 om 20:10 goede pizza's. Bezorging duurde aanzienlijk langer dan toegezegd.
19 jun 2026 om 20:07 Heerlijk zachte spareribs, de patat was ook super
17 jun 2026 om 9:02 uitstekende pizza's
14 jun 2026 om 20:40 amazingly delicious, delivered on time.
14 jun 2026 om 10:14 Op alle punten een 10
11 jun 2026 om 16:21 Bezorging vrijwel altijd binnen de termijn en ook als het langer duurt: altijd vers en nooit koud. Pizza's en pasta altijd van super kwaliteit.
10 jun 2026 om 19:25 Beste pizzas van Huizen
3 jun 2026 om 13:41 De smaak was veel minder lekker dan anders. We hadden piza sabio doro met extra salami. Nou extra salami was er niet, sterker nog er zat helemaal geen salami op. Wel veeeel ei en grove stukken paprika. We zullen niet snel weer bestellen.
31 mei 2026 om 6:31 Heerlijk gegeten en vriendelijke bezorger
30 mei 2026 om 9:53 De patatjes smaakten goed, maar de spareribs waren dit keer wel van een hele dikke laag marinade voorzien, alsof er na bereiding nog suikerstroop overheen gegoten was, daarom 4 ipv 5 sterren.
20 mei 2026 om 22:47 was weer heerlijk.